søndag den 3. juli 2011

Give away!

I anledning af, at jeg har oprettet denne lille sommerhusblog, så skal du da have mulighed for at vinde en lille ting. Det eneste du skal gøre for at deltage, er at kigge dig omkring i mit lille sommerhus og skrive en kommentar herunder dette indlæg!

Velkommen indenfor!

Her er hvad du kan vinde


Et nummer af "Boligliv" (Juni) og 3 ruller klar farvet tape!
Vinderen trækkes d. 2 August

Du er meget velkommen til at bruge billedet til at linke til min give away fra din blog, men det er ikke nødvendigt for at deltage!



27 kommentarer:

  1. Jeg deltager skam :) Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge din sommerhus blog :)

    SvarSlet
  2. altid dejligt at se sommerhusstemning : ) Vil gerne deltage

    SvarSlet
  3. Nøj en hyggelig ide med en sommerhus blog ;0) Jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  4. Velkommen til blogverdenen. Jeg vil meget gerne deltage i din giveaway.

    SvarSlet
  5. Sikke et dejligt sommerhus.Vil meget gerne deltage i din give-away :)

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt, vil gerne være med.

    SvarSlet
  7. Hvor dejligt - Vi er selv lige kommet hjem efter en uge i sommerhus det er skønt- er selvfølgelig med i din give away

    SvarSlet
  8. Dejligt sommerhus, jeg vil også gerne deltage i din giveaway ;)

    SvarSlet
  9. Her er god sommerstemning :)
    Jeg linker også.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  10. Hold da op hvor er det bare lækkert og en super beliggenhed. Skønne møbler og i det hele taget en lækker stil du har valgt!!!
    God sommer Charlotte

    SvarSlet
  11. Øj et fint sommerhus. Har meldt mig som fast læser og tænker, at jeg/vi faktisk godt kunne være int. i at leje sommerhuset, hvis I gør alvor af det :o)

    SvarSlet
  12. jeg vil også gerne deltage :)¨
    mvh muabi.dk

    SvarSlet
  13. Hej jeg vil da også gerne deltage. dejlig side du har her. ha en god aften

    SvarSlet
  14. super fin give away! her vil jeg gerne være med.
    Bor selv i sommerhus ;)
    http://www.marolle.com/blog

    SvarSlet
  15. Så bliver det bare ikke mere sommerligt, når man kommer ind på denne blog :)
    Jeg vil rigtig gerne vinde

    SvarSlet
  16. Dejligt sommerhus og rigtig god give-away som jeg gerne vil deltage i. :)

    SvarSlet
  17. Åh jeg savner at min farmor og farfar har sommerhus.. Og hvor er det et skønt et du har dig :)
    www.ajnat.dk

    SvarSlet
  18. Jeg vil også være med:) Jeres sommerhus er super skønt- og efter vores kreadag derude, har jeg fået lyst til at få et lille hus magen til jeres :0)

    SvarSlet
  19. Hvor fint med en sommerhusblog :) Jeg vil også gerne være med...

    SvarSlet
  20. Jeg deltager skam gerne - Her ser mægtig fint ud. Jeg vil følge lidt med fremover og se hvordan det går herinde med dit sommerhus. :)

    Eeyorenyk - www.cautious.dk

    SvarSlet
  21. Så fint - er med her. :)

    SvarSlet
  22. Also I sign up for these super candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med :)


    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  24. Åhh, kan lige præcis nå at være med!! :D

    SvarSlet